9 Nisan 2014

Hotel King


Her kore draması seyircisinin bildiğini düşündüğüm 2005 yapımı drama My Girl'ün çok sevilen çifti Lee Dong Wook ve Lee Da Hae yeniden bir dizide oynar da izlenmez mi?! Ben daha böyle bir dramanın varlığından bile habersizken geçen hafta cumartesi günü aynı akşam ilk bölümün yayınlanacağını öğrendim o.O Tam da vize haftasına denk geldiği için yapımcıya baya bir sövdüm tabii ki. Amaaa dayanamadım ve sınava çalışmak yerine diziyi izledim (şimdi de sınava çalışmak yerine yorum yazıyorum XD )

32 bölüm sürecek olan melodram türündeki dramanın ilk iki bölümü bazı saçma olaylara rağmen oyuncuların başarısı sayesinde tatmin ediciydi. Bir Secret olamayacak gözümde ama yine de keyifle izlenecek bir drama bulmanın mutluluğunu yaşıyorum ^-^

Dramanın konusuna gelirsek:
Amerika'da yaşayan yetim çocuk Jason, bir gün Koreli zengin bir adam tarafından bir otele götürülür ve burada babasının Ciel Otel'in başkanı olduğunu ve o daha annesinin karnındayken onları terk ettiğini öğrenir. Ona bunları anlatan adam çocuğu babasından intikam alabilmesi için yetiştirir ve başarılı bir otel müdürü yapar. En sonunda Ciel Otel'in genel müdürü olan Jason, Cha Jae Wan ismiyle yaşamaya başlamıştır. Ciel Otel'i çok daha iyi yerlere getiren ve tam bir işkolik olan Jae Wan'a Otel Canavarı lakabı takılmıştır. Bir gün babasının karşısına çıkar ve onun oğlu olduğunu söyler. Babasının kendisini kabul etmesini beklemektedir ama aynı günün ilerleyen saatlerinde babası intihar eder.

Ciel Otel'in varisi Ah Mo Nae, Kore'nin Paris Hilton'udur. Ölen babasının otelini devralmak için geldiği Kore'de aptal bir kızmış gibi davransa da babasının intihar ettiğine inanmıyor ve gizlice katili bulmaya çalışıyordur. Böylece ikilimiz arasında otel kavgası başlar. Jae Wan, Ciel Otel'e sahip olmak için Mo Nae'den kurtulması gerektiğini bilse de onu yetiştiren adamın Mo Nae'ye yaptıkları hoşuna gitmez ve ister istemez çocukluğunu hatırlar. Yetim kalan bu genç kadına karşı empati duymaya başlayan Jae Wan kendini Mo Nae'ya hisler beslerken bulur. Karakterlerin kardeş olması işleri daha da karıştıracaktır.

Dramanın konusu bu haliyle çok ilgi çekici gerçekten. Ama senaryoda çok fazla bağlanamamış olay ve tutarsızlık var (insanı aptal yerine koyma sayın senarist!) Bazı karakterler ise ultra gereksiz. Diğer yandan Jae Wan ve Mo Nae arasındaki kimya tüm hataları unutturmaya yetiyor benim için *-* Lee Da Hae, My Girl'de olduğu gibi yine şirin ve eğlenceli bir karakterle karşımıza çıkıyor ama yaptırdığı estetikler yüzünden çok değiştiğini söylemeden edemeyeceğim =( Lee Dong Wook ise duygusuz ve kafasını intikamla bozmuş otel müdürünü çok güzel canlandırıyor. Bu ikiliyi sevmemek ne mümkün *-*


İki kardeşin ensest ilişkisini konu alan bir dramanın Kore'nin kültürüne uymadığını hele de böyle çok sevilen bir çifti bu tür bir ilişkide göstermelerinin saçma olduğunu düşündüğümden, herkes gibi Jae Wan'ın kandırıldığına ve babasının Otel'in başkanı olmadığına inanıyorum. Ancak ikilimiz gerçekler ortaya çıkana kadar çok sorun yaşayacaklardır eminim. Tabii senarist izleyicisine bu gerçeği kısa zamanda açıklayacaktır ^-^

Dizinin açılış müziğine hayran kaldım! OST çıksa da bol bol dinlesem keşke   =^● ⋏ ●^=  İlginizi çektiyse aşağıdaki tanıtım videosunu da izlemeyi unutmayın ^-^ ( müzik çok güzel değil mi *-* )


Şimdilik reytinglerde en üst sırada olan dizinin senaryosunun gelecek bölümlerde daha tutarlı bir hale gelmesini umut ediyorum. Şu çifte yazık olmasın noluuur .·´¯`(>▂<)´¯`·.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder