13 Nisan 2014

Ne Dinliyorum #1 | Lasse Lindh - Run to You

Geçen hafta Hazal'ın önerisiyle başladığım Kore dizisinde (Angel Eyes) tekrar tekrar çalan Run to You parçasına hayran kaldım ヽ( ★ω★)ノ Bugün dizinin ilk bölümünü annemle tekrar izleyince dayanamadım ve şarkıyı indirdim. Artık kaç gün bıkana kadar tekrar tekrar dinlerim bilemiyorum ama benim gibi indie pop/rock sevenlerin dinlemesini kesinlikle tavsiye ederim.

Şarkı insana huzur veriyor. Bunda dizinin sevimliliğinin de etkisi vardır eminim. Moraliniz bozulduğunda benim gibi müzik dinleyerek rahatlayabiliyorsanız dinleme listenize bu güzel parçayı da ekleyin derim ^-^

Son olarak Angel Eyes dizisini çok beğendiğimi de söyleyeyim. Özellikle karakterlerin gençlikleri aşırı sevimli ♡〜٩(^▿^)۶〜♡ Büyümelerini hiç istemiyorum (▰˘︹˘▰) Secret harici drama sevemeyen annemin bile hoşuna gitti. Sonunda devam edeceği bir dizi bulabildim galiba =D Bir kaç bölüm daha izleyip dizi hakkında uzun bir inceleme yazmayı planlıyorum. Takipte kalın *-*

6 yorum :

  1. Angel Eyes'ı ben de çok sevdim! Teyzemin zoruyla izledim ama çok hoşuma gitti =D Şarkının güzelliği bambaşka tabii *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii *-* 3. bölüm çevrilse de izlesek ^-^ Ama keşke büyümeseydiler yaaa T_T

      Sil
  2. ne güzelmiş ya, şarkı yüzünden başlayasım var diziye :))
    bu arada demedim eksik kalmasın, bloğun hayırlı olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehhhe teşekkürler *-* Bence başlamalısın. Hem çok duygusal hem de çok sevimli bir dizi. Seveceğine eminim =)

      Sil
  3. 3. Bölüm gelsiiiiiiiiiiiin artık :3

    YanıtlaSil